Contracten

Servicecontracten

Bij ons staat de klant centraal, en of je nu op 1, 2 of meerdere computers werkt, maakt voor ons niet zo veel uit. Bij ons rekenen we per aantal werknemers, omdat niet iedere computer zijn eigen voorkeuren heeft, maar wel je werknemer. De computer werkt voor ons en niet omgekeerd, toch?

Voor wie zijn deze ‘contracten’?

Voor iedere klant die zijn hardware en/of software nodig heeft in zijn dagelijkse workflow. We krijgen vaak te maken met personen die soms uren moeten zitten wachten op een IT-helpdesk, daarna worden ze héél vaak klant van ons. Wij komen de dag zelf, zo snel mogelijk, zonder extra interventietarief.

Wat doen we voor u?

Onze klanten met een servicecontract staan centraal. Daarom sluit u ook een servicecontract af.

  • Je krijgt van ons een privélijn, zodat je ons steeds kan bereiken (een écht 06-nummer)
  • Het spoedtarief vervalt bij interventie, we komen altijd nog de dag zelf
  • Jaarlijks komen wij op controle van al je hardware op locatie, kosteloos. Ieder apparaat wordt softwarematig én hardwarematig gecontroleerd. Nadien krijg je een mondelinge of schriftelijke rapportage van welke kosten er zitten aan te komen.
  • Computer op afstand-support mogelijk!
  • Geen vervoerskosten.

Kostenindicatie

 

Aantal werknemers Prijs per maand Prijs per jaar
1 werknemer 25 250
2 tot 5 werknemers 75 750
Meer dan 5 werknemers (*) Aantal werknemers x 15 = prijs per maand x 10

 

(*) Over een paar extra werknemers doen we niet moeilijk, deze formule is voornamelijk bedoeld om een indicatie aan te geven. Alles is bespreekbaar.

(**) Prijzen excl. BTW

 

Vraag voor meer informatie naar een van onze medewerkers.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *